نمایش منو و دسته بندی
بستن

پایه لرزه گیر ماشین لباسشویی

Seismic base of the washing machine

قیمت محصول

99,000 تومان
241 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

پایه لرزه گیر ماشین لباسشویی

منـاسـب برای تـمامی لباسشویی ها

دارای جنس پلاستیکی منعطف وفشرده از نوع abs

کاهش لرزش و حرکت لباسشویی در حین کار

هر بسته شامل 4 ضربه گیر


قیمت : 99000 تومان



همه ما برای شست و شوی لباس در منزل از ماشین های لباسشویی خانگی استفاده می کنیم که علاوه بر شست و شوی خوب ، مصرف بهینه آب و شوینده را به همراه دارد ، صرفه جویی در زمان و صرف انرژی نیز از دیگر خصوصیات بهره برداری از ماشین لباسشویی است ، اما در برابر تمام این خصوصیات ایراداتی هم وجود دارد که یکی از مهمترین آنها لرزش زیاد و در برخی از مواقع حرکت لباسشویی در حین کار می باشد . موضوعی که می تواند موجب آسیب دیدگی دستگاه و دیگر لوازم اطرافش در اثر برخورد با آنها شود . تولیدکنندگان لوازم خانگی سعی کردند با تغییر در نوع عملکرد موتور دستگاه های خود این مشکل را برطرف نمایند ، اما بسیاری از ماشین ها هنوز با اینگونه مشکلات مواجه هستند. برای مقابله با این مسأله می توان از راه های مختلفی نظیر استفاده از لرزه گیر ماشین لباسشویی بهره برد.
لرزه گیر ماشین لباسشویی ، ابزاری که بسیاری از ما به آن نیاز داریم تا بتوانیم جلوی لرزش ماشین لباسشویی خود را بگیریم . این محصول تولید شده از جنس پلاستیک فشرده مقاوم می باشد که در بسته بندی چهار عددی ارائه می شود . هر یک از لرزش گیرها در زیر یکی از پایه های ماشین قرار می گیرند تا مانع از حرکت آن در حین کار بر روی سطح شوند . سطح زیرین پایه لرزه گیر لباسشویی دارای مقداری خاصیت مکندگی می باشد که باعث ثبات بیشتر آن بر روی سطح خواهد شد ، بنابراین می تواند از حرکت ماشین لباسشویی تا حد زیادی جلوگیری کند ، عملی که کاهش صدای دستگاه و همچنین خطرات ناشی از حرکت آن را به همراه خواهد داشت. دیگر خصوصیت لرزه گیر لباسشویی ایجاد مقداری ارتفاع برای دستگاه ار سطح زمین می باشد ، امکانی که می تواند دسترسی به سطح زیرین و همچنین تمیز کردن آسان آن را فراهم آورد. از پایه لرزه گیر لباسشویی ، علاوه بر ماشین لباسشویی برای زیر پایه های یخچال ، مبل ، میز و … نیز می توان استفاده نمود تا علاوه بر محافظت از پایه ها ، امکان دسترسی به فضای زیر آنها جهت تمیز کردن آسان فراهم شود.
این لرزه گیر در بخش کفی خود قدرت مکش بسیار قوی را با سطح زمین ایجاد می کند که به خوبی باعث حفظ موقعیت لباسشویی و کاهش سر و صداهای اضافی می شود. قراردادن آن زیر پایه ها ، بسیار آسان است. این لرزه گیر در قسمت بالایی خود دارای فیلتر می باشد که با گردش هوا نیز می شود و در بخش کفی خود قدرت مکش بسیار قوی را با سطح زمین ایجاد می کند که به خوبی باعث حفظ موقعیت لباسشویی و کاهش سر و صداهای اضافی می شود. قراردادن آن زیر پایه ها ، بسیار آسان است.
با کمک لرزه گیر ماشین لباسشویی می توانید از آسیب هایی مانند شکستگی و خراش ناشی از دستگاه های سنگین ، بر کف منزل خود جلوگیری کنید و مانع از ایجاد هزینه های اضافی تعمیرات کف زمین و دستگاه شوید. علاوه بر استفاده از آن زیر ماشین لباسشویی ، میتوانید از این محصول برای قرارگیری پایه های یخچال، میزهای بزرگ و دستگاه های سنگین دیگر استفاده کنید تا علاوه بر آسیب ندیدن خانه ، بتوانید به بخش زیرین این وسایل جهت تمیز کردن و گرد گیری دسترسی مناسب را داشته باشید.


قیمت : 99000 تومان



ویژگی های پایه لرزه گیر ماشین لباسشویی:
- قابل استفاده در زیر پایه های ماشین لباسشویی ، یخچال ، مبل ، میز و …
- سطح زیرین با مقداری خاصیت مکندگی برای حفظ ثبات بر روی سطح
- دارای فرو رفتگی دهانه برای دربرگفتن پایه های لباسشویی
- ایجاد دسترسی به زیر دستگاه برای تمیز کردن آسان سطح
- دارای جنس پلاستیکی منعطف وفشرده از نوع abs
- کاهش لرزش و حرکت لباسشویی در حین کار
- محافظت از پایه ها در برای آسیب دیدگی
- ارائه شده در بسته بندی 4 عددی
- طراحی نوین و کاربردی
- ابعاد : 10cm * 4cm



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 99000 تومان

محسن   16 - 10 - 1402  :
یکی از دوستام از مغازه خریده بود 60 تومان من فکر کردم گرون خریدم بعد که جنس اونو دیدم متوجه شدم خیلی فرق داشت جنسشون. من کاملا راضی بودم دمتون گرم. فقط یکم دیر رسید که اونم پست شهر ما متاسفانه همیشه چند روزی بسته ها رو نگه میداره بعد میاره!